jag lider av bonnabränna :(

det är aldrig fint med bonnabränna. har nog aldrig haft en sån här extrem bränna innan haha och värre kommer det bli.


dessutom har jag fått sellerbränna (selleriburn). när man skär/plockar selleri så måste man egentligen ha all hud täckt. men ibland så glömmer man bort det, eller helt enkelt skiter i det som jag gjorde igår. det gör jag inte igen för det finns en sorts juice i sellerins rot som "bränner" dig. är det illa så får du vattenblåsor som gör ont. det jag fick gör inte ont. inte än i alla fall. Sinead fick samma häromveckan på handen och idag ser det ut som smuts eller ett mörkt blåmärke och de sitter kvar ett par veckor. men det gör inte ont alls som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0