bilder från Metallicakonsterten 22 oktober. bättre sent än aldrig.


mycket glad tjej på morgonen. nervös också!

vi åkte till Perth där konserten ägde rum. där hamnade vi på förfest redan klockan 14 på eftermiddagen. jag och 7 kiwis. (kiwis är folk som kommer från Nya Zeeland).

jag mycket mer nervös inför konserten och en Kiwi som ser lite lagom nervös ut han också.

mer kiwisar

den här bilden hamnade fel. men det är runt 12 på dagen när vi anlände till hotellrummet. det var redan folk som köade utanför arenan vid det laget, en halvtimma senare var kön ganska lång.

det här är alltså hur nära jag lyckades stå i ungefär 1 timma, ca 2 meter till scenkanten.


oj oj oj! går inte riktigt beskriva känslan.



ungefär så svettig var jag från start till slut. och så lycklig var jag också. har ingen aning om vem kompisen i hörnet är. men han ser väldigt onykter ut i alla fall.

lite irriterande när jag tvingade mig själv att kliva ett par steg bakåt då jag kände mig svimfärdig och helt mörbultad efter första timman. de slängde upp folk i luften så man fick lite problem med att se. men det var skoj ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0