puh!

jag vet inte vad jag ska skriva riktigt men jag lever. hej på er. har vart här över en vecka nu och börjat vänja mig vid allt, framför accepterat att det går att sova på en madrass på golvet i världens minsta rum (som jag till och med delar med en annan tjej). det är skitigt men det är inget man bryr sig om efter en arbetsdag på 11-12 timmar. vilket är vad vi jobbar ungefär varje dag. på 5 dagar har jag jobat 59 timmar. det ni! och veckan är inte slut än. en vecka här räknas från onsdag till onsdag. i Lördags jobbade jag 12,5 timma, åkte hem och duschade, blev upphämtad av en vän som tog mig till Bunbury där det var avskedsfest.. igen. men två av de bästa lämnade usch usch. jag drack tre öl och sen hade jag fått nog av alkoholen, kroppen fick en chock och jag var redo att gå ut och dansa hela natten. vi dansade ungefär halva natten, åt kebab och satt och prata tills vi däckade allihopa. söndagen spenderades på Wander Inn med BBQ och trevligt folk.

kort summering. idag har jag skuri brockoli. det var härligt. nu ska jag duscha. jag luktar nämligen inte så gott nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0