vad gör man mot halsbränna?

jag tror jag har fått halsbränna. har aldrig känt sån äckelkänsla i halsen/bröstkorgen förut. vad jag är stoppar i mig från vatten till mat så känns det skitäckligt och bränner/fräter som fan... halsbränna eller? så blir det kanske när man arbetar hårt, vad vet jag. irriterande är det i alla fall eftersom man är ungefär jättehungrig så fort man ska äta numera och vill bara häva i sig maten. men det går liksom inte. tips?

i alla fall. Metallicakonserten var helt vild. jag är himla glad att jag köpte en biljett och ooh. stog ungefär 3 meter från självaste james hetfield. nästan så jag svimmade när jag insåg det. dock så vet jag inte om jag kommer ha ståplats på en hårdrockskonsert igen. det var helt klart värt det, men mina ben var blåa, jag kände mig sönderslagen och det var sjukt jobbigt.. samtidigt som det var helt fantastiskt. jag lyckades hålla mig framme vid scenen i någon timma ungefär, sen blev det alldeles för påfrestande. ingen visar hänsyn (ja, det är ju självklart eftersom det är en konsert och alla vill vara längst fram) och jag hade ont i hela kroppen så andra halvan så nöjde jag mig med en plats precis utanför alla hysteriska fans där jag kunde hoppa och sjunga ifred. allt var över så snabbt, det var så himla kul. det går inte ens att beskriva. gå på en metallicakonsert så får ni se själva.

jag är helt slut som vanligt. sitter och äter mat och snart sätter vi på en film. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0