alright.

det här har vart världens längsta dag. Madison är sjuk och nu har hon säkert smittat mig för jag har världens huvudvärk, dessutom har hon tyckt om att leka med saker som man inte ska leka med idag. så jag är inte hennes favorit för tillfället heller. Vi sitter och tittar på Shrek som är världens bästa tecknade film(er) någonsin och det enda jag känner för är att lägga mig ner och avlida till imorgon klockan sex då jag har telefonmöte eftersom dagens telefonmöte inte blev av. sen vill jag åka och jobba, jobba och jobba. men det är mycket man vill här i världen. annars då, jag mår fint om man bortser från huvudvärken och så är jag i behov av mammas mat.

just nu vill jag vara ifred. det händer ju inte så ofta så jag får väl ta vara på det. hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0