And right now there's a steel knife In my windpipe I can't breathe But I still fight While I can fight As long as the wrong feels right It's like I'm in flight High of a love Drunk from the hate It's like I'm huffing paint And I love it the more that

var iväg och campade igår. vilken minst sagt annorlunda kväll. det var väldigt kul och kvällen började med en fantastisk solndegång och sedan snackade vi skit framför brasan och avslutade med sandbrottning, afrikansk dans, en naken Mickael (som vanligt, han brukar få för sig att ta av sig kläderna när han är full. blir inte ens förvånad längre. den lilla hobbiten, tänk er själva en galen fransman på  1,50 meter som hoppar omkring naken liksom) folk badade och slutligen så har jag fått sand i min kamera så den är lite småtrasig. det var härligt att vakna upp till strålande sol imorse och käka bränd kyckling. allt har sin charm. till och med att sova direkt på tältgolvet var en upplevelse i sig. och det var ganska chockerande att vakna upp jämte en stor fransk galen tjej som gapflabbar åt allt man säger. det jobbigaste på hela dagen idag var när jag körde fast med bilen på stranden på vägen tillbaka idag. det måste sett rätt roligt ut att se massa människor ligga och åla jämte min lilla rav4 för att försöka gräva fram hjulen. det kom en man med en monstertruck efter ett tag som drog loss hela bilen och jag kunde köra mot jobbet. pjuh. what a weekend.


Buffalo Beach

Där har ni min Rav4 som jag kör runt med i Bunbury

hur fint?!

Wander Inns främsta kärlekspar kikar solnedgången.

vi var förresten en salig blandning denna kväll. här har vi fransk, australiensk, afrikansk. sen var det också en amerikan, en tysk, ytterliggare fransmän och så jag! härligt alltså.

haha denna tjejen alltså. helt galen.

dance dance.

jaa.. vad säger man!


det var några godbitar från gårkvällen där ja. nu tänker jag rivstarta veckan imorgon med att ringa runt till varenda farm jag kan få tag i. förhoppningsvis får jag tummen ur röven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0