bu

Det här skulle bli en fantastisk dag. istället sitter jag här och surar och det är världens sommar utanför.
anledning 1: farmjobbet var nästan kirrat, men bossen ringde är jag var hos doktorn dvs jag svarade inte och nu är hans telefon avstängd. tack för det
anledning 2: jag var hos doktorn för att kolla blodtrycket. Doktorn verkade trevlig, men nervös för han stammade hemskt mycket. det var svårt att komma därifrån för han erbjöd mig allt från lunch till boende som jag inte var det minsta intresserad av. ett plus var kanske att jag fick hela besöket gratis, men jag hade nog hellre skippat den obehagliga känslan och betalat för mig!
anledning 3: I bilen. jag ringer Nicky mycket fort för att kolla så hon var på sitt kontor. då hör jag syrener och ser massa blinkande lampor bakom mig. stoppad av polisen, håller på att skita i byxan och eftersom jag faktiskt inte visste att det är strikt förbjudet att prata i telefon när man kör bil här borta så var det inte så svårt att se oskyldig ut. en böter på 250 dollar ger dom dig om du pratar i telefon, men när jag nästan höll på att dö inombords så sa polismannen snällt att eftersom han vet att jag inte är härifrån så är det okej för denna gången. efter det vet jag inte hur jag kom hem för jag var fortfarande för nervös för att ens andas.

så den här dagen kan dra åt helvette. faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0