chock

Så. Jag är utflugen och känner att jag landade sådär. Jag var varnad om att boendet skulle vara skitigt. Men att det skulle vara SÅ sketet är helt otroligt. Jag delar rum med en tjej som heter Jools som är schysst osv. jag ska sova på en madrass på golvet... ergonomiskt och härligt. Toalett och dusch är ungefär.. jätteäckliga. Tur att jag bodde sketet när jag jobbade på Rhodos, för annars hade ja fått spyattacker här. Jobbet börjar imorgon 6.45 och runt 10-12 timmar framåt. Förstår ni att det här är som ett slag i ansiktet? Från att bo med en fantastisk familj där jag varken behövt handla eller laga mat speciellt ofta, där det är fräscht och man kan gå på toa utan att dö. Men fasen, jag ska inte klaga utan att ge det en chans. Och jag kommer inte spendera mer tid i huset än då jag ska sova. För man jobbar äter och sover i stort sett och det är jag inställd på redan så nu får vi se om fröken Svantesson har det rätta psyket också. Har man en inställning om att man fixar allt så gör man det. Helt enkelt. Tack och hej. Och nej, ni får kanske inte några bilder på mitt rum eller vart jag bor. Jag vill inte ge min mamma en hjärtattack :)

 

internet fungerar sådär. efter försök på en timma gick det. vet inte hur det blir i fortsättningen. bara att hålla tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0