dag 1

första natten. intryck: jag vill inte mer. det är extremt lyhört och jag har haft psykiskt sjuka drömmar, så det är inte så konstigt att jag känner ångesten komma krypandes. det första jag såg när jag öppnade ögonen idag var en stor härlig spindel på väggen. eftersom jag sover på golvet så är jag i samma höjd som dessa vänner. mysigt va. sen att jag blir väckt för att min roomie inte fattar att vi skulle börja olika tider är inte heller så härligt. och när man lämnar ett rum med en person som försöker sova så släcker man lampan.. eller? och man trampar inte omkring på sin roomies madrass bara för att den ligger på golvet. oooh, skönt att få slänga ur sig lite aggressioner. tack ska ni ha för att ni lyssna.

nu är det frukost som gäller. på en lång lång arbetsdag har vi en rast. lunchrast. uscha, nervös är jag också. borde inte vara det men nu blev jag jättenervös. wish me luck, mitt liv som farmare börjar om 45 minuter. undra om jag kommer överleva eller om jag åker hem om en vecka. återkommer med det. godnatt på er därhemma, gomorgon australia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0