.

när man haft världens sämsta dag så känns det bra att avsluta den på ett sätt som jag gjort. det verkar kanske konstigt men vad jag mår bra av är att lyssna på stenhög musik och göra precis vad som faller mig in. för att inte väcka resten av huset så resulterade det i städning av rummet och dans (någon slags dans i alla fall). känner mig helt fantastisk just nu. och den här låten har gått på repeat, verkar kanske lite fjantig men jag älskar den. den är fin. och sådär ska jag känna en dag.



alltså... inget college, ingen gammaldags bal eller så och verkligen inga hästar och inget vimseri. men annars så! och nä jag har inte slått i huvudet, jag lyssnar inte enbart på metallica. jag kan vara en mjukis jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0