Jag har gått och blivit med kamera. min andra har avlidit tyvärr.

eftersom jag inte är speciellt rik så blev det ingen cool canon superpowerdoubbleshot som man kan ha under vattnet och sånt. det blev en annan canon som kostade mig strax under tusenlappen, min boss fixade rabatt. han kanske har gått och blivit sjuk, han brukar inte vara sådär givmild. skämt åsido. ska vara mer förstiktig med den här kameran och inte tappa den i sanden... men jag och kamerar är som min bror och mobiltelefoner. de förbrukas ganska lätt! men min gamla goding har trots allt överlevt både en säsong på Rhodos och ett halvår här. inte dåligt det inte!

det är synd att min dator håller på att avlida också. för jag kan inte installera skivan som är till kameran på grund av att den dära cdgrejen inte får skivorna att snurra. jag fattar ingenting. det löser sig nog. ikväll ska jag dansa. med min nya kamera. hejdå.


så här ser den rackarn ut. inte så pjåkigt alls tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0