kareoke

Vi var på Kareokekväll på three monkeys igår. sist jag var där så var det sommar och i alla fall hälften av delfinmänniskorna var fortfarande här. Igår hann vi vara där i 20 minuter innan det stängde och jag hoppade mest runt med en väldigt feminim liten pojke, jag tror han måste vart 15 år och jag undrar hur han kom in. jag tror jag fick moderskänslor för honom för jag satte honom i en taxi så han kom hem hel i alla fall och så sa jag att han borde att vänta med att dricka alkohol tills han fyller 18 i alla fall. jag vet inte vad som flög i mig, stackars mina framtida barn jag kommer aldrig låta de gå utanför dörren om de ska bete sig på det där viset. det var min onsdagshistoria det.

Idag har jag vart ledig och i och med att det var molnigt ute så kunde jag med gott samvete ligga i sängen och titta på Heroes halva dagen. sen vet jag inte vad jag har sysslat med för helt plötsligt är klockan snart 23. jo, Jag hade faktiskt några vänner över hit på eftermiddagen. sålde smycket och blev 20 dollar rikare. det ni, jag är nya businesswoman! imorgon ska jag jobba på resturangen. det är lite smått ångestframkallande numera. men det finns folk som har det värre! till exempelvis dom som står och jobbar i chickenfactoryn 10 timmar om dagen och gör precis samma sak. de har bara två raster per dag också, sammanlagt 45 minuter. det får mig att tänka på hur bra man faktiskt hade det på DHL! och inte nog med att man har raster, man har goa arbetskamrater där också! hade någon som min chef jobbat där så hade han blivit mobbad tror jag. utkastad på grund av dålig attityd.

I'm off to LaLa-land. godnatt.


lite för glad kanske. men jag är väl bara lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0