mamma har åkt hem


världens sötaste Korean har åkt hem. visst ser hon ut som ungefär 17 år, hör och häpna hon är 31 och sa åka hem och gifta sig och skaffa barn. det var jobbigt att säga hejdå till henne för hon var hemskt ledsen. jag som redan är dålig på att säga hejdå visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. men det gick bra, hon kommer klara sig fint. men hostelet har förlorat sin lilla mamma som gillar att laga mat åt folk mitt i natten. Jag kommer sakna hennes helt otroliga personlighet och jag kommer aldrig glömma hur hon sa åt mickael att han är pervers häromdagen och jag kommer aldrig glömma hur ofta hon sagt att hon "envy you" för olika saker. haha gud, fina minnen fin människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0