men nae

kom just på att jag inte alls börjar om 45 minuter. utan 1 timma och 45 minuter. jippi. kanske borde joina spindlarna och försöka sova en timma eller så. vad deprimerad jag blev. förresten en av mina drömmar handlade om att min mamma kom hit för att hjälpa mig att städa. förmodligen eftersom jag pratade med henne igår och hon sa precis det där. hon kom bärandes på en stor dubbelsäng fast med tre våningar och började helt maniskt försöka få in den i huset och jag gjorde allt jag kunde för att hjälpa men det gick inget vidare. inne i huset var det brakfest med massa personer som jag känner igen. och mamma bara städade och städade. sen blev jag väckt. men det var ju skönt att träffa mamma inatt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0