my weekend

helgen var fin den. jobbig som vanligt för att jag jobbar tidigt och länge och envisas med att dansa tills klubbarna stänger kvällarna före. men som vanligt är det värt det enligt mig. blev inte mycket bildbevis, men här har ni litegrann mickael som helt plötsligt blev snäll och såg ut som en hund. ni ser Elia jag och Dana på Fitzys och jag är lika överdriven i mina gester som vanligt. sen kommer världens roligaste bild på Geomme och Anna men den är inte rolig för den som inte var med så ja. en bid på de två. sista bilden tycker jag är roligast. Olivier och Dana som är superkära och så ska jag komma in i bilden och vara med plus att jag ser mycket nöjd och mycket tipsy ut. självklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0