the days I can't get over.

hellålå. det är helt sjukt, man kan helt seriöst inte gå utanför dörren idag. det är så blåsigt och öser ner så mycket regn att det blir förknippat med fara för livet att gå ut. det är inget skämt. det har regnat konstant sedan klockan 12. det var precis när jag tänkte gå in till stan och bli av med massa ärenden som det började tokregna. jag fick stanna inne. jag väntar på bilen. Phil skulle komma hem klockan fyra så jag antar att han snart är här.. eftersom klockan är fem nu.

jag skrev med stephanie nyss. sa att jag skulle åka in till hostelet för "cocking and dinner". vad jag menade var att vi ska laga mat och äta middag ihop. det blev lite fel. haha

va var det jag sa! nu kom bilen hem. I'm off. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0