time to move on

YES! dom sa ja. jag ska flytta. på söndag. det känns jättekonstigt men jättebra. helt plötsligt har jag bara 4 dagar på mig att köpa grejer till farmjobb, köpa ryggsäck, packa, slänga saker, städa mitt rum, säga farväl till familjen och hundarna och mer och mer och mer. jag förstår nog inte riktigt att jag ska lämna det här som vart mitt hem i snart 7 månader. Men som jag sagt, det är på tiden. ska jag hinna med allt jag planerat utan att min mamma ska bli helt gråhårig (sagt av henne själv) där hemma så får jag sätta fart snart. det här blir bra. det kommer bli tre tuffa månader tror jag, mycket slit, mycket jobb, långa dagar och lite ledighet. men upplevelsen och erfarenheten gör det värt det. ska se om jag kan köpa ett bärbart bredband att använda där borta i skogen, för det finns inga datorer eller internet. vi får se. vad rörigt det här blev. men jag är lite rörig i huvudet just nu. snart sticker jag iväg på middagsdejt med Taiwaneserna och Elia. gott. hejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0