väldigt kort update

ja. har jobbat två dagar och det känns helt okej. kroppen är slutkörd och ryggen gör mer ont än vanligt och för att inte tala om ryggen. men det är sådär i början för alla kan jag tro. det går väl över efter en vecka eller två
som sagt, jobbar på grönsaksfarm med allt möjligt. det är flera olika åkrar (stora som städer typ) som man arbetar på. idag har jag bränt sönder min näsa. även fast jag hade solskydd 30 i ansiktet så svettas man bort allt. men det vänjer väl huden sig vid också antar jag. jag har ingen ork till att berätta vidare. lovar det kommer en stor update, men till och med mina fingar och  är trötta. kommer säkerligen däcka framför datorn snart. så blir det när man jobbat över 22 timmar på två dagar. men jag är glad ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0