worry about tomorrow wont solve problems. it takes away todays strength

en timma på stranden och jag känner mig som en ny människa. nästan. det känns som om tiden rinner ur händerna på mig. Jag är fruktansvärt irriterad på alla farmar som finns trots att jag bara försökt med en. min inställning är helt åt skogen men ibland surfar man inte omkring på ett bananskal. tror helt enkelt att jag vaknade på fel sida imorse och sen har allt bara gått utför. men som sagt. börjar bli snäppet bättre och tur är väl det för det är inget skoj att ens titta på mig när jag är på fel humör. det har jag alltid fått höra att det ser ut som jorden gått under när jag är på minsta lilla dåliga humör. slutklagat. okej. imorgon blir det nya tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0