Im addicted and I just can't get enough ... 56!

galet. eller.
___________
Idag har jag vikarierat på fritids, var lite småhärligt att komma tillbaka till gamla goa Myråsskolan igen. det var dock det lättaste jobbet jag någonsin varit med om. faktiskt. det bästa på hela dagen var att leka frisör och få hårmassage i över en timma. man kanske skulle sadla om till fritidsledare...

Imorgon är jag tillbaka och jobbar med gräsklipparn igen. där trivs jag väl bäst, eller något i den stilen. jag förstår mig inte på folk som ser ner på arbeten som trädgårdsarbetare osv. det är ju rätt kul egentligen. alla tycker vi olika, och jag tycker det är helt okej. jag blir riktigt stolkt över att ha en pappa och morbror som driver en sån fantastiskt uppskattad firma. skryt lagom tänker ni, rätt åt er.

Helgen ska spenderas med storasyster ute i ulricehamn. jag måste passa på att pussa på min systerson så mycket jag kan innan jag åker. när jag kommer hem kommer han säkert redan springa runt som en tokstolle. och hörrni vet ni vad, snart blir jag faster också. livet är underbart.

hä på dä.

high five for new adventures: 51 days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0