another day in paradise

min kropp är slut och min hjärna är uttorkad. det är så fruktansvärt hett här men ni där hemma tycker säkert att jag är knäpp i huvudet som ens vågar antyda minsta lilla klagan på värmen. men spring ni omkring bland tomatplanter i 35 graders ärme, ingen vind, känslan av att du jobbar i sahara så kommer ni förstå. jag tvingar i mig ungefär 5 liter vatten under en arbetsdag och behöer inte ens gå på toaletten, förstår ni hur mycket man svettas då? yeeess. men det som väntar på något gott! jag ska fixa lite nya bilder från farmen, det går inte riktigt att beskriva hur det är ändå och bilder är väl det närmsta man kan komma då det gäller att förklara. ska fortsätta min lilla resume om kambodja också så ni får lite inspiration om någon får för sig att åka dit.

förövrigt har jag spännande planer framöver. åker jag hem till sommarn ( inte 100% säkert ännu, men förmodligen blir det en kort visit) så kommer jag åka en roadtrip söderut och sedan flyga över på en lite snabb visit på östkusten. liet är bra härligt kan jag bara säga.

hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0