farväl mitten-i-min-hemmavistelse-depression

NEJ FY skäms på mig säger jag och får nästan ta och ber om ursäkt över de senaste inläggen. eller nej, man ska inte be om ursäkt för att man inte råkar vara glad 24 timmar om dygnet 365 dagar om året. Förra veckan var jag dock verkligen inte mig själv, och det var inte på grund av något speciellt som jag var nere heller. Jag tror jag haft mycket att smälta samtidigt som jag envist räknar ner dagarna till nya äventyr när jag borde ta vara på att få krama mamma när jag vill.. liksom. såå. ännu en gång, Malin Sofia Svantesson, jag beordrar dig att se fram emot dina äventyr MEN låt det inte gå till sådan överdrift att allt värdefullt här hemma hamnar i bakgrunden. aiiight? ja!

en aning scitsofrent (stavning?!) men det gillar vi (höhö, vi).

oj oj, jag riktigt känner hur det bubblar i hela magen av positivitet nuförtiden. jag är nog en sån där irriterande person som ska vända och vrida på vad någon än säger till något bra. det tänker jag inte be om ursäkt för heller. folk behöver vara lite mer glada och tro på sig själva mer här i livet. det kommer man långt på, kolla bara The Secret (dokumentär) så får ni se själva.

fantastiskt. nu blir det film. hejs


varför inte jämföra livet med att hoppa runt på en sån här rolig röd leksak för barn?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0