I never thought distance would be my enemy

idag är det cirka 10 veckors jobb kvar med min fina pappa, om exakt 10 veckor och 3 dagar åker jag till london med några godingar, 11 veckor (och 3 timmar hah!) tills jag lyfter från england mot Australien och 11 veckor och 2 dagar till jag sätter foten i självaste Sydney. Det låter länge när man säger att man åker hemifrån 1 oktober, men lägger man upp det såhär så inser man hur fort tiden kommer gå. jag är bara något exalterad över alltihop, otroligt nyfiken på vad som kommer hända det här året där nere. kommer man bosätta sig och jobba eller fortsätta glida runt lite som man känner för? det är spännande, tycker inte ni det också? egentligen hade jag velat köpa en villa i Sydney harbour mittemot operahuset eller ett med havsutsikt vid Bondi beach. men vi får väl se, drömma ska man. det har jag väl alltid sagt hörrni. utan drömmar kommer man inte runt husknuten. sen om drömmen blir helt eller halvt uppfylld får man väl se. jag hade liksom kanske nöjt mig med en liten lägenhet vartsomhelst i hela Sydney till exempel... istllet för det där huset! ja ni fattar säkert mer än jag, det är lätt att få storhetsvansinne innuti hjärnan!

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0