Im on may way. kinda'

'elo!
vet ni vad? Visum check och flygbiljett kirrad. jag har 81 dagar kvar i vårt fina land innan det blir nya äventyr. först London med några nära och kära sedan Sydney för att fortsätta vart jag liksom pausat ett annat liv. det känns otroligt bra faktiskt, jag vet att det kommer bli svårt att säga hejdå till familjen och vännerna, eftersom den här gången vet jag att jag blir borta ett bra tag. sist jag åkte skulle det bara handla om 3 månader men som råkade bli ganska många mer månader. men den gången var det inget farväl så som det kommer bli nu. ja ni fattar, nu är det ju ett tag till jag åker så jag ska väl inte gå runt och tänka på det än! men 12 veckor går fort, och vad jag vill säga är väl egentligen att jag tänker njuta av varenda sekund! Jag har sådan ångest för att jag inte hinner träffa precis alla hela tiden, men man är väl människa också! man kan faktiskt inte dela på sig, så det får bli vad det blir. oj vilket tråkigt inlägg. men ändå!  ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0