längtan efter en storstad.

Haf har ju förstått att jag kommer att bo i en storstad resten av mitt liv, eller alltså.. jag tror det! Man vet aldrig vad man får för sig senare i livet, men en sådan törst som jag har av storstäder för tillfället känns faktiskt så pass jobbig att jag måste till en NU! typ. En stad där du hittar nya gator eller parker eller cafén även fast du bott där i ett halvår eller år eller kanske till och med två år. där du går ut och dansar och inte känner en enda människa eller där du går omkring på stan utan att se människor du känner. livet blir så mycket roligare så, det är vad jag tror i alla fall. städer som jag kan tänka mig just nu är faktiskt givetvis Sydney, oj blev kär i staden, Melbourne, San Fransisco, Los Angeles, new York eller London. a ni hajar va? wish me luck ...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina du! Du borde komma till åbo på vår housewarming party 10de september!! Förstår vad du menar med storstäder...ibland skulle det vara skönt att bo i en storstad även om jag älskar att bo mitt i naturen ;)

Kram

2011-07-28 @ 16:17:50
URL: http://sofieknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0