oj men hej

hoppas ni alla har haft en stenbra midsommar, jag hade den bästa på länge. sen så har jag ju inte firat midsommar de föregående två somrarna så det är väl inte så konstigt att det känns som det här vart den bästa. kan ännu en gång konfirmera (säger man så!?) att släkten är bäst!

Mina tankar håller sig fortfarande kvar någon annanstans och jag börjar faktiskt undra om jag någonsin kommer att acceptera att jag är hemma, men jag håller mig positiv så gott det går. allting är kanonbra så länge jag är med familjen och vännerna, men att gå och lägga sig får ju fart på maskineriet innanför pannbenet. äsh, det är väl tillåtet att få ångestattacker över saker så länge de inte håller i sig särskilt länge så att säga. har mycket att se fram emot nu också, mycket helger så att säga och jag måste fortfarande träffa en hel drös med människor som jag inte träffat än. tiden flyger iväg och jag älskar att det går så fort. sen i oktober kan allt saktas ner och gå väldigt långsamt så mitt sista år i australien inte går lika fort som det första, eller blir det verkligen sista? höööh?!?

förresten. har fått mitt andra års visum! yeeeess!

höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0