lördag

det har vart ganska mycket på senaste. och har vart lite av ett känslosamt vrak på grund av hemska drömmar och långa arbetsdagar. kanske en gnutta för varmt för en svensk kropp i det här landet också. men så är det. livet går vidare, right?! våran chef är nog mer än ett känslomässigt vrak. han har extrema humörssvängningar och häromdagen var han så arg så jag trodde han skulle få en hjärtattack. inte så trevligt faktiskt. jag försöker sköta mitt så gått det går så jag slipper få en sådan utskällning men man et aldrig med den där tokstollen. egentligen är han världens goaste chef. men för mycket arbete kan väl göra vilken människa som helst tokig. idag är jag ledig, väldigt skönt ska ni veta. Sinead som flyttat upp till Perth är nere och hälsar på oss så vi ska strax kila ner till stranden och ha det gött ett par timmar. är bjuden på en megafest i Perth ikväll av en gammal vän, Leia, men jag vet inte om jag orkar. har fått gratis biljetter till en stor festival imorgon som är i Perth också... det innebär 3 dagar ledigt, men det innebär också en extremt kul dag imorgon. och jag har alltid sagt att så länge du jobbar röven av dig såå måste du unna dig lite kul också. och det är sant. så jag borde åka kanske.. hmm. beslutsångest... igen.

förövrigt blir det hemresa i sommar. det ni! just nu känner jag arken bu eller bä. jag är glad att jag bestämt mig för att åka hem och träffa alla fina människor. jag saknar så många och så mycket. jag är nog mest lättad för att jag har ytterligare ett år kvar här i australien sen. jag lämnar liksom inte för gott. och jag har storslagna planer i vinter haha.

hungrig blev jag nu. på återseende.


undrar när jag kommer bo såhär nära en fantastiskt fin strand igen. njuter till fullo varenda dag, man ska tillvara på vad man har medans man har det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0