Buhu

Idag tycker jag extra synd om mig själv. Har vart hoa doktorn och han satt där och skaka på huvudet åt min hosta och för att jag frös i den här värmen. Anledningen är öroninflammation, jättekonstigt jag trodde bara att barn fick sånt. Men det var tydligen inflammerat som satan, min onda hals som är så svullen så jag knappt kan andas bar bara en reaktion på förkylningen jag har till råga på allt. Antibiotika fick jag i alla fall. Så snart ska jag nog må bra igen. Förhoppningsvis redan imorgon så att jag kan jobba på torsdag. Det kändes halvkul att ringa och sjukanmäla sig idag alltså usch det är det värsta jag vet!! Nu ska jag bara titta på film och dricka vatten hela dagen, sova också såklart. Det var så längesedan jag var sjuk i flera dagar, detta började i söndags morse och sedan dess har jag haft hög feber! LITE man saknar sin mamma i dessa lägena. Töntigt tycker la ni, men det tycker inte jag. Mamma fixar allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0