Ikea

Övertalade mannen att dra till Ikea idag, Bästa medicinen för hemlängtan oo yes. Köpte lingon, svensk mjölkchoklad, knäckebröd, kaviar och nyponsoppa! Mmmh. Redo för köttbullar potatis och lingon ikväll! En liten incident inträffade dock när vi var där. Rhys stod och väntade utanför och någon iq befriad snubbe släpper sin vagn och poff så hade Rhys en buckla på sin fina bil! Han var ju lagom glad och jag gömde mig i bilen och försökte undvika att lyssna på den hektiska diskussionen som pågick då jag kom ut skuttandes från Ikea på världens bästa humör! Shit happena och det är klart att det är gubbens fel vilket han inte ville erkänna. Hur svårt är det liksom! Jag lägger mig inte i jag, jag är mest glad över min nypon soppa just nu! Karms kommer att äta upp gubben ändå! Hade!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0