Just another sunday

Söndag idag och vi började med att ställa om klockan. Nu är jag 8 timmar före i tiden istället för 10. Bra va!! Vi har haft städdag vilket verkligen behövdes, jag har lyckats smitta av mitt beteende på Rhys så ni som vet hur mycket ordning och reda jag brukar ha runt omkring mig kan ju föreställa sig hur vårt rum såg ut. Ingen vacker syn alltså. Nu är det rent och fint i alla fall. Eftermiddagen spenderades med Rebecca i junction och efter en titt på Fridas nya lägenhet i bondi Bach så kom mannen min och hämtade mig så vi skulle hinna äta innan det planerade biobesöket - som aldrig blev av. Rätt skönt i oh med att jag ska upp för jobb klockan 5 imorgon, får mina timmars sömn :) vi ska titta på filmen " the vow " nu och sen sova. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0