Mätt och belåten!

Och trött med för den delen mina jävla (ursäkta språket) drömmar flippade ut inatt och jag vaknade helt kallsvettig! Så är det med jämna mellanrum och jag är van vid det! Men gud vad trött jag är nu alltså! Vi ligger i sängen och kollar på Blade 2, jag har inte riktigt bestämt mig för om jag gillart eller inte ska se om jag kan hålla mig vaken - mission impossible for the day oja! Gjorde köttbullar potatismos och brunsås innan. Jag börjar bli grym på att laga mat, i helgen blir det förhoppningsvis fisk i äggsås jag dör av längtan :)

Jag köpte fina presenter till Rhys idag men se uppskattades inte så får snällt få och lämna tillbaka dem imorgon! Jag är i alla fall super nöjd med min nya klänning, nya jeans, nya skor och väska och underkläder. Man måste älska att bo runt omkring massa outlet butiker!! Man blir ju smått hysterisk när man är inne i butikerna och man får mycket för lite så att säga! Nu är shopping suget stillat för ett litet tag hoppas jag, all fokus ligger åt att försöka ha råd med både visum och hemresa! Tyvärr ser det inte så ljust ut och jag blir deppig bara jag tänker på set eftersom jag räknat med att åka hem på en in semester! Men skam den som ger sig alltså! Jag ska hålla modet uppe och göra mitt bästa i alla fall!

Godnatt från andra sidan jorden, eller ja. God eftermiddag på er där hemma i sverige. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0