Sådär ... As trött!

Jag fick ett extra skift imorse. Började bara så tidigt som 5.30. Det enda som är härligt med det är att när man slutar har man precis hela dagen kvar! Min dag spenderades med ansöknings pappren till mitt visum. Jag har aldrig tänkt på att jag faktiskt är utlänning här borta haha och herre satan vad mycket regler det är! Och framför allt mycket kostnader. Helt sjukt! Imorgon ska jag gå igenom en hälsoundersökning, blod prov och röntgen och grejer. Gillar inte doktorer alltså. Men det måste göras! Jag är stor nu och får klara sånt här själv hehe ... Fan vill flyga över min mamma hit med jämna mellanrum! Men det får bli sen när jag är rik. Gud, ögonen går i kors. Klockan är bara 21 men ska sussa snart. Ännu en tidig start imorgon! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0