Svett attack

Alltså det här med svett attacker är jag numera rätt van vid men just i detta nu sitter jag här och svettas som en galning, klockan är 9 på morgonen och jag är påväg till jobbet! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, Åh kan någon ge mig en fläkt!! Det sitter en asiat jämte mig i vinterjacka!? Ett oändligt mysterium hur de klarar av sådan hetta. Jag menar... Det är sjukt varmt i den här bussen, Svensken inom mig blir ju vansinnig bara av att titta på det och det är väl därför jag själv sitter här och strejksvettas som en gris! Eller så är det för att 23 grader faktiskt är varmt för min kropp fortfarande! I alla fall, åtta timmars jobb idag! Hoppas de går lika fort som alltid! Jag är redan hungrig och min lunch är skitäcklig: livet kan inte alltid vara en dans på rosor men jag är glad ändå! Ha en bra dag, eller hoppas att ni sover gott just i detta nu i alla fall! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0