f m l

Ibland blir man bra trott pa sig sjalv. Jag har sokt sa manga jobb att jag glomt av vilka jag har sokt. tror ni da det var enkelt att bli uppringd idag och genomfora en telefonintervju nar personen i andra anden varken sager vad hennes foretag arbetar med utan bara vill veta mina visioner jag har med att arbeta for just deras foretag och i vilken del jag hade velat arbeta. eeeeh? snacka om att jag ville sla mig sjalv i huvudet ett femtiotal ganger da vi lagt pa och samtidigt forsoka kampa emot tararna som bara trycktes upp i hela hjarnan pa mig. f a n . jag borjar bli frustrerad. och det beror pa att jag aldrig haft svart med att hitta jobb innan. sa jag tror att det ska vara superlatt. men nu har det inte varit sa latt. nya tag imorgon. har forhoppningsvis glomt bort min pinsamma insats idag och borja pa ny kula. nagot mycket positivt ar i alla fall att min van Ida fran Mjolby fick jobb pa en bar idag, och Rhys har tva intervjuer i veckan! hopaps det blir nagot for min fina kille det ar han varld! och bara tanken pa det gor mig aningen gladare.
typ sa har kanns det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0