intervju och fortsatt arbete med studio

for er som inte vet (vilket innebar allihop forutom min mamma och mina vanner har i Sydney) sa har Rhys mamma ett juvelforetag. hon fick for sig att kopa en nya studio for nagra manader sedan och allt har nu gatt igenom och vi renoverar stallet. ja precis, VI renoverar. vi trodde val att det inte skulle ta sa lang tid, men det har det gjort och vi alla ar helt slut. for det ar ju klart att man vill hjalpa till nar det behovs. sen att det ar ganska sa trottsamt att vara dar till tidigast 8-9 varje kvall.. joo, hoppas vi ar klara snart. det borjar faktiskt likna nagot. och jag ser fram emot att inte behova aka dit nage mer. ska visa bilder! en annan dag.
intervjun gick kanon, men jag tavlar med ca 10 andra personer och jag hoppas innerligt pa ett telefonsamtal pa fredag. vi far se vi far se. Chanserna ar val egentligen inte sa superstora eftersom jag inte har nagon erfarenhet av att jobba i affar, juste.. intervjun var i en sko/sportaffar, och det finns sakerligen de som soker som HAR all erfarenhet i varlden. men vem orkar vara negativ?! jag kanske tog den dar managern med storm det vet man aldrig.
det ar seriost laggdags for min del nu. upp tidigt imorgon for att soka mera jobb, just in case liksom. har far man inte ligga pa latsidan serrni. och eftermiddagen spenderas i studion.
forresten.. horde att det var kallt hemma.. hehe. det ar ratt skont att fa bo i det har landet maste jag saga, ni fattar ju varfor. inte ska val jag sitta har och papeka hur varmt det ar har....
ciao.
nu visste jag inte vad jag skulle satta in for bilder har.
men detta ar i alla fall ett stalle i Sydney som heter Darling Harbour.
dagsljus och nattljus (nattljus, ar det ens ett ord?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0