november manad

dags att ta igen och visa vad som hande i november! here we go..
jag hade en miljon fraknar. har lite mindre nu. har inte vart pa stranden pa evigheter. skammes, bor man 15 minuter med bil fran stranden borde man aka dit oftare. speciellt nar man inte har nagot jobb. men man blir latt hemmastadd och lite halv lat!
en van fyllde ar.
En dag sa visade Rhys hur man gor burnouts.... pojkar alltsa...
varldskanda coca cola skylten i Kings Cross (som forovrigt ar en gata med alla mojliga klubbar, en del bra normala stallen och en del halvt farliga och mer avkladda sa att saga). ett landmarke for Sydney ar det har i alla fall! den ar gigantisk. faktiskt.
Camp Cove Beach. ungefar en timma senare var himlen helt svart och det oste ner. men varmt och skont saklart.
Rhys fick radda inte bara en utan tva hastar som rymt ute hos hans kusin. jag holl mig mest pa avstand! det ar all bra att man har en kille som kan allt.
.. more to come, men av nagon anledning sa tar det himla lang tid att ladda upp bilder. sa nu ger jag upp och ska ga och trycka i mig en grillad kyckling som jag kopte tidigare idag. det skulle dock inte forvana mig om jag gar ner och inte hittar nagot i kylskapet alls. ibland blir det sa nar man sett fram emot att ata nagot i flera timmar...
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0