resten av bilderna fran December ..

jag tror jag har intresset av att ga och titta pa stora batar fran min fader och min broder. det ar helt fantastiskt vilka batar det finns. jag hoppas att Rhys pappa gar igenom med sin ide om att kopa en 28 meter lang bat.. fatta vad jag skulle vilja flytta in dar. fast det ar langt kvar eftersom han bor i Turkiet och kor omkring pa lyxbatar just nu. men man vet aldrig.. Denna bilden ar tagen i Darling Harbour, ett av mina favoritstallen faktiskt for det ar sa himla fint dar tycker jag..
min fina van Joseph nar hon var har. det var en konstig tid for min del da det hande lite tragiska saker i Rhys familj/kompis krets. inget att oroa sig da allting ar bra nu, men sa otroligt tacksam for att hon var har. och kul var det!
turist josephine
dricka vin och snacka skit. basta!
annan dag jul for oss (julafton for australiensare). allting var stangt men Jag Ida och Josephine hittade en fantastisk liten pub dar vi kopte massa ol och hade trevligt.
lugna nyar. eller ja, en hel del dans med de har tva. annars valdigt lugn. inte vad jag hade vantat mig men det kommer ett nytt nyar nasta ar!
smallare ar extremt forbjudet har, sa det fick bli tomtebloss vid tolvslaget..
suddig bild, men de fantastiska fyrverkerierna nere vid Harbour bridge och operahuset sag vi pa tvn.
det var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0