slit och slit

klockan ar 22.10 och vi har precis kommit hem. vi har en del slut arbete att gora i den nya studion. jag har val namnt den? Rhys mamma har en smyckes skola, och har kopt en fantastiskt fin studio som vi slitit arslet av oss med. jatte jobbigt, men det ar sa himla fint nu och alla ar sa himla nojda sa det ar val vart slitet i slutandan. pa fredag ar det grand opening och allt skall vara klart. spannande. har nog inte lagt upp nagra bilder alls har, det ska det bli andring pa. ska bara fa tag pa fore och efter bilder. forovrigt ar jag nu inne pa mina allra sista daar som arbetslos. jag kunde inte vart lyckligare for det. ska nog till och med ta och belona mig med sovmorgon imorgon, och sen dra ett 45 minuters pass zumba pa nintendo wii. det var nog den basta presenten jag fatt av Rhys hittils, det ar sa svinigt jobbigt, men kul! jag brukar forestalla mig att det ar min otroligt duktiga (och vackra) kusin som star dar i tven och forsoker pumpa livet ur oss alla (ja, ur mig och alla fejkmanniskor i bakgrunden pa tven). den strategin fungerar skitbra for mig, for att istallet for att typ stanga av om det blir for jobbigt sa MASTE man gora klart ett helt program.. annars inbillar jag mig jalv att resten av mitt liv kommer bli olyckligt. ungefar. har ni wii. sa kop zumba for all del. det var det jag hade att saga om det, som forrest gump hade sagt.. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0