soker soker soker

har och soker jobb just i detta nu.
sitter ocksa och vantar pa ett positivt samtal fran affaren jag var pa intervju i haromdagen. men jag kan ju inte sitta har och vanta i all evighet om dom nu inte ringer! sa jag fortsatter soka. jag borjar bli ganska uttrakad om jag ska vara arlig. ett par timmar framfor datorn och sen bussen nagonstans for att soka jobb. inte for att jag har slitit ihjal mig efter att fa ett jobb, eller jo! den senaste veckan har jag det. och jag ar val pa gang antar jag.
det sporegnade igar, vilket resulterade i att jag sket i jobbsokande och hangde med min fina kille i hans mammas studio istallet.. igen.. och nu sa det regnar det idag igen, men jag far nog helt enkelt bege mig in mot staden for att soka jobb anda. blablabla ointressant for er att lasa I know.
annars da. jo vi har den kallaste sommaren pa 52 ar har i Sydney. det var val harligt att jag kan pricka av det pa min lista ocksa. detta innebar inte att det ar kallt, vissa dagar ar lite kyliga, andra ar det sa varmt att det blir svart att andas. det ar konstigt ibland nar det oser ner regn, och man pa nagot sett svettas anda...
aeh men lite bilder da?!
fran campingen vi var pa for tva veckor sedan. Rhys fyllde 22 ar darav den fina utsyrseln pa en av bilderna. Vi akte till ett campingomrade innat landet faktiskt, precis vid en flod som heter colo river. fantastiskt fint! och aven fast vatnet ser brunt ut sa ver det faktiskt fresht! det var sa himla stromt dock sa det var inte ens kul att flyta omkring for da hamnade man langt at helvette och att ga motsroms var asjobbigt. men vi hade i alla fall 5 helt fantastiska dagar dar ute i skogarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0