tisdag!

Nu ar det tisdag morgon och jag dricker min dagliga morgon kaffe. okej, det ar snart lunch. man blir lite forslappad nar man ar den enda som har ledigt i huset. nasta vecka blir det andra bullar da jag borjar jobba pa mitt nya jobb! och eftersom det verkar som om inlaggen inte kommit upp sa kan jag beratta som sa att jag ska bli sparvagnstjej. ser fram emot detta alldeles fortraffligt mycket aven fast jag formodligen maste hitta ett litet extra jobb vid sidan av da jag inte kommer att fa fulltid fran start. men det kanns helt fantastiskt bra. det var det jag hade att beratta. snart ska jag sticka ivag till Rhys mammas studio och ta hand om elektriker. sedan ska jag till bondi junction och traffa min fina fina Rebecka (9och soka lite jobb)
hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0