the good and the bad.

jaaha. har bade bra och daliga nyheter. daliga nyheter ar att jag har ytterliggare en veckas ledighet. har hon fatt spade i pannan tanker ni da och da kan jag saga er att nej det har jag inte. Jag borjar bara bli sa himla uttrakad av att gora.. ingenting. det ar bra nu, jag vill jobba och slita och vara astrott pa kvallarna. det dar kommer jag fa ata upp att jag sa. det som ar bra ar att jag faktiskt ar garanterad ett jobb, yeeess gor vagen for mig nu dar hemma framfor datorerna. tack ska ni ha. Jag ber till universum att det ar 30 grader och sol hela nasta vecka, for da kan jag dra och sola och bli brun och fa fraknar sa jag slipper vara blekast i Sydney liksom. Imorgon aker Boras brudarna som jag hangt med en heel del, de sticker till Bali bara sadar. lagom kaxigt tycker jag. men kul for dem, jag vet hur underbart de kommer att ha det eftersom jag sjalv var dar for cirka 2 ar sen (2 AR SEN???! Vad hande dar? tiden forsvann. i slutet av denna manaden ar det alltsa 2 ar sedan jag satte min fot i Perth och trodde jag skulle krakas av nervositet da jag inte visste att jag precis paborjat mitt livs aventyr!!!)
anyway. jag far se dem om ca 2 veckor igen! skont!
vad ska jag hitta pa nu da? ingen aning. tragiskt va. soka nagra fler jobb kanske. jag ar lite inne pa att soka fler nannyjobb. alltsa halvtids nanny och sparvagnstjej. det later lite halvbra sadar tycker jag. eller ja. helbra!
hejs.
titta en spindel. jag hatar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0