mera bilder fran oktober..

jag tyckte det var jattekul att man kunde kopa 1 liter powerade pa bensinstationen. 1 liter?! det ar ju hur mycket som helst. det har ar fran en dag da jag akte med Rhys i hans arbets lastbil som sallskap. varmt, klibbigt och inte alls bekvamt. men vad gor man inte!
grillen ar helig i det har landet. jag trodde aldrig man kunde bli trott pa grillad korv till exempel. men fyfan vill inte ens titta pa korv pa flera manader framover... en fet stek gar val dock alltid ner!
man maste passa sig for solen har aven fast det inte ens kanns sarskilt varmt... trodde jag hade lart mig vid det har laget eftersom jag brande soner hela min rygg da jag arbetade pa farmen. men neheda!
Bondi Beach
Halloween party pa toppen av ett hoghus. inte fel alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0