zumba och medicare

Igar fick jag Zumba fitness av min kille, pa nintendo wii.. jag holl pa att tupp av efter en halvtimma men gud vad kul det var. nu spelar det ingen roll att jag kommer jobba skift, jag kan ju trana nar jag vill! helt fantastiskt. sen att man kunde bli sa ofit pa 5 manader trodde jag inte. att jag inte larde mig att mitt misstag fran att vara aktiv pa farm till att turista och dega och ata dorritos inte ar bra for kroppen.. ah, bara att ta tag i sig sjalv.
vad gor jag idag. jag ska alldeles strax bege mig till ett sa kallat medicare center, dar jag kommer trangas med ett 30 tal andra sjuka personer for att fa pyttelite hjalp. typ. jag ar inte sjuk, nej. men var hos doktorn innan nyar och eftersom mitt kort gatt ut ar jag tvugnen att ga till ett medicare center, typ som ett forsakrings stalle. och alla vet val hur kul det kan ara och hur lang tid det faktiskt tar innan man far hjalp. I fredags nar jag vantat i femton ar sa fick jag knappt prata eftersom ja glomt mitt visum. mitt fel givetvis. nar vi akte in i lordags sa hade de precis stangt.  tredje gangen gillt nu kompisar.
ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0