1 mars, en torsdag

Jag ska meddela att jag sov alldeles for lange idag och gick rakt pa lunch i form av pannkakor. satt som smack! efter det blev det promenix till studion for att ater igen ta hand om elektriker. fantastiskt trakigt att sitta dar och dricka kaffe. men sa var det. efter en snabbis till affaren och kycklingstallet runt hornet sa var jag hemma igen. och vad gor man inte om man har trakigt... jo man stadar. aaah ge mig mandag, eller typ.. fredag. den har dagen behover bara ta slut sa blir jag nojd. ni sitter sakert dar och tanker att jag borde ge mig av till stranden.. men det ar sa fruktansvart molnigt sa det kanns ovart att sitta pa en buss i 40 minuter for att det sedan typ.. ska borja regna. slutsats: borde kopa en bil sa det tar 15 minuter till Bondi istallet for 40! slutsats tva: fa nagon politiker att bygga ett asbra tunnelbanesystem sa man slipper aka buss overallt. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0