dag 1

dag ett av mitt nya jobb avklarad, och jisses vad det snurrar av information i huvudet. allt gick kanon och om tre manader sa kan jag bli sparvagnsforare om jag har tur haha.. hur ballt vore inte det pa en skala 1 till 10? ja, 10 typ! Lite smajobbigt att vi borjar dagarna klockan 7, vilket innebar att jag maste aka hemifran strax efter 6 som i sin tur innebar att jag maste ga upp strax efter klockan 5. men livet det tuffar val pa aven fast man far ga upp tidigt. ar inte alls sa trott som jag trodde att jag skulle vara da jag tittade pa klockan i natt och den var strax over ett. yeees. jag har till och med fatt kostym, som jag verkligen inte ser helt klock ut i. hata kostym byxor!!! kunde jag inte fatt nagon sandar kontors kjol i alla fall. naaaeh. och de hade inte min storlek inne pa skjortor (eller, jag tyckte de hade min storlek men den lilla lilla lilla lilla glipa som uppstod over bysten var verkligen inte okej) sa nu far jag ga runt i en begagnad mans skjorta i ett par dagar. till raga pa allt sa maste man ha scarf pa sig. HALLAA, det ar 30 grader ute??? scarf och langbyxor... de ar helt tokiga haha. aeh det ska nog ga bra det har trots allt. jag ser redan fram emot imorgon, mest ser jag fram emot nasta vecka sa allt kan vara over. det ar namligen sa att nasta vecka blir det prov saklart for att se om vi "klarar" av det. jesus, kommer inte kunna sove pa tva veckor. well well.
jag ska hoppa in i duschen och sen gora ett stad ryck i huset.. eller i min och Rhys del i alla fall.
ha de!
foretaget jag jobbar med styr bade sparvagn och skytrain. jag ska halla till pa marken, yeeeess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0