hellooooe

men Oj. en vecka sedan ni sist horde fran mig. inte sa bra gjort. meen men. min forsta vecka pa nya jobbet gick snabbt och fint. mycket ny information, och pa onsdag ska vi testas for att se om vi kan tillrackligt mycket for att fa behalla jobbet. far val for all del hoppas att det gar vagen.
helgen var fylld av roligheter. hangde med vanner i fredags, och i lordags var det dags for arets future music festival. ska tillagga att jag inte alls tankt att ga, men jag fick en gratis biljett sa jag var ju faktiskt tvungen att dra dit. dagen var kul, mycket bra band och musik. bast av alla var helt klart swedish house maffia. lagom stolt man var att vara svensk da ska jag saga er. slutade lite olyckligt dock da nagon fick for sig att kasta en ol burk mitt i publikhavet, som givetvis traffade mig pa sidan av ansiktet. faktum att den var o oppnad gjorde ju saken ganska sa mycket varre, det gjorde valdigt ont och mitt ansikte borjade sakta men sakert svullna upp och paminna lite om quasimodo. hur som haver, blev upphamtad av min fina kille som gav mig kallt att dricka och halla mot ansiktet. det ar forst idag som det borjar se och kannas normalt igen. sa kan det ga!
idag hade jag kort pass pa jobbet, och eftersom jag ahde medisinskt test (regelbundet for de flesta jobb har) sa jobbade jag bara i 3 timmar fran 7 till 10. sitter har nyduschad och alldeles slutkord, ska forsoka halla mig vaken hela eftermiddagen sa vi kan aka och handla ikvall. imorgon far jag min forsta lon pa valdigt valdigt lange. det ska firas tycker jag, far kanske sticka och shoppa lite, bara for att jag kan. yeees
hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0