tuesday

nu borjar uppdateringen spara ur igen, I know. men ett inlagg ar val battre an inget antar jag..
jag jobbar och sliter jag, hade velat slita lite mer om jag ska vara arlig. sitter och hoppas pa att bli inringd tidigare idag. eftersom jag ar timanstalld sa kommer bade arbetstider och dagar att variera fran vecka till vecka. idag jobbar jag till exempel fran 14.30 till 19.30. 5-timmars skift. det kanns sadar. men jobb som jobb mina vanner =)
Helgen var lugn, jag lyckades dra pa mig nagon mystisk matforgiftning lordag kvall mitt i alltihopa. var inte sadar jattekul faktiskt. sondagen, Rhys enda lediga dag i veckan, spenderades med att titta pa film och laga god mat. sadar lugnt som livet ska vara emellanat. aeh. dags att gora nagot av den har dagen, innan jag borjar jobba i alla fall. tvattstugan here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0